شناسهٔ خبر: 173653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به همت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شد؛

الحاق ۱۱۰ هکتار به محدوده صباشهر

سلیمانی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۱۱۰ هکتار به محدوده شهری در بازنگری طرح جامع صباشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ سعید سلیمانی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با عنایت به اینکه طرح جامع، مهم‌ترین سند توسعه و عمران یک شهر بوده و نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت آن شهر دارد، بالاخره طی هفته گذشته با پیگیری‌های مکرر و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی در بازنگری طرح جامع صباشهر، ۱۱۰ هکتار به محدوده شهری الحاق شد.

وی افزود: در بازنگری طرح جامع صباشهر مساحت خدماتی شهر از ۵۴۰ به ۶۵۰ هکتار افزایش یافت که در سنوات آتی نقشی قابل توجه در عمران و آبادانی و افزایش درآمدهای پایدار شهری خواهد داشت.

سلیمانی در ادامه گفت: با توجه به تغییرات متعدد مدیریتی در سنوات گذشته و عدم امکان تمرکز بر روی این موضوع حیاتی با تلاش‌های مستمر و جلسات کارشناسی متعدد الحاق حد فاصل بلوار ۲۴ متری دانشگاه تا بلوار امامزاده بی‌بی فرخنده خاتون که باعث انفصال و گسست محدوده خدمات شهری شده بود مورد تصویب قرار گرفته و این بخش نیز به مساحت بیش از ۵۰ هکتار به محدوده شهرصبا شهر الحاق شد و برای اولین بار محدوده خدمات شهر صباشهر یکپارچه و پیوسته شد.